Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Wodomierze

Wnioski o montaż, odbiór/oplombowanie, wymianę lub sprawdzenie wodomierza można składać w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Człuchowskiej 11 w Rzeczenicy ( I piętro), tel. 59 833 15 25, e-mail: obslugaklienta@zgk-rzeczenica.pl 

Pracownik Spółki po przyjęciu zgłoszenia ustala z klientem termin wizyty w miejscu instalacji wodomierza.

 

 

PODAWANIE STANU WODOMIERZA

Zgłoszenia stanu wodomierza przyjmuje Biuro Obsługi Klienta ul. Człuchowska 11 w Rzeczenicy ( I piętro ) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15 lub

pod nr telefonu 59 833 15 25 oraz

mailowo obslugaklienta@zgk-rzeczenica.pl

ZAŁĄCZNIKI:

ZGŁOŚ AWARIĘ tel. 530 621 663

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Wrzesień 2022 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny