Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Wodomierze

Czcionka:

Wnioski o montaż, odbiór/oplombowanie, wymianę lub sprawdzenie wodomierza można składać w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Człuchowskiej 11 w Rzeczenicy ( I piętro), tel. 59 833 15 25, e-mail: obslugaklienta@zgk-rzeczenica.pl 

Pracownik Spółki po przyjęciu zgłoszenia ustala z klientem termin wizyty w miejscu instalacji wodomierza.

 

 

PODAWANIE STANU WODOMIERZA

Zgłoszenia stanu wodomierza przyjmuje Biuro Obsługi Klienta ul. Człuchowska 11 w Rzeczenicy ( I piętro ) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15 lub

pod nr telefonu 59 833 15 25 oraz

mailowo obslugaklienta@zgk-rzeczenica.pl

ZAŁĄCZNIKI:

								

Wniosek o odbiór/oplombowanie wodomierza

Utworzono dnia 05.07.2017, 10:01

Wniosek o montaż wodomierza

Utworzono dnia 19.01.2015, 13:21

Wniosek o wymianę sprawdzenie wodomierza

Utworzono dnia 16.08.2021, 13:35

ZGŁOŚ AWARIĘ tel. 530 621 663

Zegar

Kalendarium

Październik 2021
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Imieniny