Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Wodomierze

Wnioski o montaż, odbiór/oplombowanie, wymianę lub sprawdzenie wodomierza można składać w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Człuchowskiej 11 w Rzeczenicy ( I piętro).
tel. 59 833 15 25
tel. 531 591 822
e-mail: obslugaklienta
@zgk-rzeczenica.pl 
            

Pracownik Spółki po przyjęciu zgłoszenia ustala z klientem termin wizyty w miejscu instalacji wodomierza.

 

 

PODAWANIE STANU WODOMIERZA

Zgłoszenia stanu wodomierza przyjmuje Biuro Obsługi Klienta ul. Człuchowska 11 w Rzeczenicy 
( I piętro ) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 07:15-15:15 lub pod nr. telefonu
tel. 59 833 15 25 
tel. 531 591 822

lub mailowo obslugaklienta@zgk-rzeczenica.pl

ZAŁĄCZNIKI:

ZGŁOŚ AWARIĘ tel. 530 621 663

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Grudzień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny