Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Spółka z o.o.
Od dnia 27 października 2020 r. do odwołania w ZGK w Rzeczenicy Spółka z o.o. bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie:
w godzinach 8:00-13:00, w pozostałych godzinach po telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.
z zachowaniem zasad wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1758 ze zm.).
interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem,
dopuszczalna liczba interesantów przybywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, o których mowa w § 24 ust. 3 w/w rozporządzenia.
Mieszkańcy mają możliwość kontaktowania się z pracownikami spółki telefonicznie, drogą elektroniczną, oraz poprzez skorzystanie ze skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku.
Jednocześnie informujemy, że całodobowo funkcjonuje nr pogotowia wod.-kan., na który po godz. 15.00 należy zgłaszać awarie dotyczące infrastruktury wod. – kan. Tel 530621663
Poniżej podaję pozostałe numery do kontaktu i adresy e-mail:
Centrala telefoniczna numer:
59 83 315 25 (stacjonarny) - Biuro
531591822 ( komórkowy) - Biuro
Dział/Sprawy
adres e-mail
telefon
Biuro obsługi interesanta
(podanie stanu wodomierza, opłaty za wodę i ścieki)